Blogger Layouts

♥ happy new year.. :) welcome 2011 ♥




Tadaa!! Happy new year 2 all my frenz n also 2 my self.. sempena tahun baru nie.. aku nak bukak buku baru, cerita baru & insyallh cinta baru.. n tok permulaan.. aku da buat blog baru.. dah banyak yang berlaku tahun lepas (2010)..


1.     putus ngan orang yang paling aku sayang & aku cinta MOHD HAFIZ BIN HASHIM a.k.a B..
2.     pointer aku y jatuh 2.97 dari 3 pointer..
3.     kes tacing2 ngn kengkawan n bff..
4.     kes bnde halus yang mengganas kt uma sewa..


Banyak sangat kenangan tahun lepas.. hope dgn permulaan pade tahun baru nie aku nak bukak crite baru.. law bleh sumenye nk serba baru kn.. tp mule2 aku nk try lupekan b.. aku jenis y susah jatuh cinta kt orang.. susah nk cepat syg org..  tapi bile aku da strt syg n mncintai seseorang.. yang nie lak terjadi kt aku.. alasan dye sebab nak 4cus kt study dye.. huh.. seyesly sakit bila aku terpakse hadapi nie sume sesorg.. da la.. namo lg ingat sume nie.. tahun nie aku nak jadi seorang y tabah dari dlu.. kurangkan tacing2.. semoga aku dapat tempuhi tahun nie..  aminnn!!   


No comments:

Post a Comment

:: nuffnang ::