Blogger Layouts

.:: here we go!!! ::.


Genting tyme !!!

07.07.2011 bersamaan hari khamis .. aku dengan bestie aku ( iqa, nisha, n amy ) naek genting.. memang terbaik la kan.. seriously! Happy that time together.. da nama pun ladies day kan.. gila pe xenjoy.. haha.. plan sehari sebelum tu.. memang terbaik la.. thanks pada organize nye si iqa.. banyak gambar yang aku snap.. tapi dapat upload sikit je ah.. tak kan nak upload semua kan.. kat sini nak kongsi sikit gambar nan korang2.. law nak tengok yang bebanyak uh sila2 la tengok kat FB aka muke buku aku ye.. thanx olllz~

nie ah bestie aku.. =)

this is me =)

xsaba nak ke game outdoor =)

nak naek skyway.. :)

sampai da kt outdoor game :x

de best =)

korang ade?? xde kan.. hahah

awww~ chakkk!!

kenangan :x

bestie simbol ..:) lg satu lak xde..

nak aleq da.. tata~

No comments:

Post a Comment

:: nuffnang ::