Blogger Layouts

♥ assigment berlambak ♥



Yawwww~   haha.. da 2 hari tak update.. sebab nye aku terlalu bz ngan assgmnt y datang dan pergi.. hee~ bajet jerk kan.. geli lak tetibe rajin macam nie.. selalu nye aku la paling liat nak siapkan assgmnt..  euuuwww~ heheh.. tapi yang aku sendiri xcaye sampai skunk nie.. aku rajin pergi klass.. tanpe dikejutkan oleh sesape.. heheh.. perubahan yang bagus kan.. n upacara tok mengurangkan berat badan pun dalam proses ..  n tok minggu nie wet blanje aku kene potong sebab mak banyak nak kai wet tok adeq2.. lagi dorang skola cina kan.. so yuran 2 lagi mahal dari skola kebangsaan.. tapi bak kate mak .. ‘ takpe berhabis wet tok pelajaran korang ‘ seyesly qilla terharu.. n aku da berjanji dalam diri aku .. aku mesti dapat kan dekan time GRAD nant.. wish me luck keyy .. perkembangan aku skunk nie yang perlu korang taw.. n law xnak taw pn xpe :p 
1)  Da rajin g klass..
2)  Da x terlalu pk kan b..
3)  On DIET .. :”>

2 je la pn .. hee~ :”> 


No comments:

Post a Comment

:: nuffnang ::