Blogger Layouts

:: mood goyah skit..:) ::



Hmm~  actually tataw npe mood pepagi nie ttbe goyah skit.. :)  mlm td berPM ngn BABY & K.FAFA.. dgr prob dorg.. last2 aku lak down.. sakit bile menahan perasaan marah + sedey + geram.. tp nk lepas pn mcm dorang faham kn.. law faham da tentu xwat lagi.. nie hakikatnye xfaham.. so memendam rase jerk la.. nk sound pk memb.. haiz :-j sik pk memb jerk.. ble dorg nk pk kte lak kn.. susah tol la.. 

Sebagai langkah nye.. after class ri nie 5:30.. terus gerak aleq sg buloh.. nk cool down dlu kt sane.. bia la dorang kt cnie nk wat pe.. nk cerite sebab pe aku ttbe down kn mcm mengaibkn dorang lak kan.. memasing da besar.. pandai2 la pk sendiri.. law sume nak gtaw susah la.. taw mane y ley wat n xley wat.. tp law tegur pun xgune.. dose memasing tanggung kan.. so better aku berdiam diri.. sakit sebenarnye wat muke nie.. :-< tapi nak wat mcm ne.. xley nk pendam kn prasaan dr eksperisi muke.. eyh .. btol ke 2?? Pape la.. jnj korang faham..:) 

Nak menunggu mase nak tido 2 xbley.. so naep la dulu kt blog nie.. sesambil dengar lagu kan.. lagu lak sume mendayu2.. haiz :-J macam taw2 jerk aku ngah sedey kan..:) maseh la yerk sebab memahami..ikut kan nak g TS.. tapi xde sape nak teman.. hmm.. tgk la balik nanti law sempat singgah la kjap TS.. skunk aku wat pape sume sesorang.. xpela.. nak wat macam mane.. nak pakse orang ikut kendak kte t pe lak orang cakap kan..  pas nie bawak baby wabbit teman kt cnie..:) de la aku kawan tok bcrite.. bwk bby jejalan.. skrng2nye de peneman kn..:) heee~ da lebey2 nie merapu.. k ollss~ thanx...:)


No comments:

Post a Comment

:: nuffnang ::