Blogger Layouts

.:: 4hari nye entry.. hee~ :"> ::.


Hye2.. bye2.. 

hahah.. neway nak story .. tiga hari lepas aku ase eppy sangat..:)

ri jumaat .. abes jerk klass.. aku terus kol nonok ajak kua.. pergi tengopk harry potter part 2.. memang best la.. nonok sampai nangis sebab terkejut.. adoi la.. klakar betul.. da la time naek tren pun dye wat lawak.. situasi dye macam nie.. aku beratur la tuggu monorail.. sampai jerk monorail uh.. aku masuk la.. ley lak dye jerit.. qilla jangan tinggal aku.. haiz nonok nie.. dasar anak orang  kaya tak penah naek tren.. pas uh.. sampai jerk kitaorang terus beli ticket.. 

nie la ticket hrry potter 2 :">

dalam wayang 1

dalam wayang 2



Pas uh kitaorang pergi makan subway.. ari tu tayah cakap ah.. memang mengacau orang + cuci mate jerk la.. nak hilang kan keserabutan di kepala.. =)) 
balik jerk dr tgk muvie kitaorang lepak tempat flip aka abg panda.. =)) nak taw kenapa abg panda?? Sebabnya dye sangat la cumel bile menungkat dagu beliau.. :”>

Pas uh last planning .. esok nye ( sabtu bersamaan 16/07 )kitaorang follow bbq dak kl5.. walaupun  tak ramai tetap memeriahkan majlis.. anggota yang ade time uh : bart, bby aka auni, kura, aku, sha aka nonok, pejal, buluk, zoo reen, mussang, cadd.. n yang paling best uh! Abam omh pun juin aw.. nakmo maen2.. =)) mangse selalu kena buli uh aku la.. haiz.. naseb ah sume abam2 wa yang wa sayang (ayat membodek jerk kan~ geli mak nyah.. =)) ) abes jerk bbq uh.. dorang ajak lepak tapi kitaorang ( aku, pejal nan nonok ) da penat so kitaorang tak dapat nak follow.. terus balik uma..

my sista nonok.. :-*

nie la nonok nan pkwe dye pejal keding.. =))

nie la aym bbq .. dibakar oleh abam2 kl5.. :">


Ri ahad lak bersamaaan ngan 17/7.. kitaorang gerak rumah akak gersang kitaorang.. dj candu! =)) sebab dye de wat makan2 sikit.. ape tah mimpi akak aku sorang nie.. tersampuk hantu kat dengkil kot.. hahah.. menu kitaorang : ayam masak lemak cili api (k.candu masak), kangkung tumis (dipotong oleh k.bella tapi dimasak oleh k.bby) , ayam kunyit (k.bby masak)... + air sirap :”> anak dara yang buat.. sape lagi law tak aku .. hahah.. tapi de pembantu aw.. tp dye bukan la anak dara.. dye uh mak dara da.. sape lagi law tak si nonok.. mana ade qilla situ ade nonok.. law tak de nonok macam ne nak kencim kan.. hahah sengal sudey..

pu3 (anak k.candu ) nan nonok.. :">

nie la lauk kitaorg.. hee~ sedap2..

3 jejaka hangat.. memasing xnmpk muka..=))
kiri skali : boy rasta, pejal keding nan boy sentul

Abes lepak uma candu .. kitaorang lepak dataran jap.. kunun nak cuci mate.. tapi haram.. tak de yang menarik perhatian langsung.. tapi tetap best ah.. :”> happening jerk.. 

nk pomot myvi pejal.. hahah .. lelong2..

kale pepel.. lawa kan.. hee~

tenang jerk tgk.. hee~




tapi bak kate orang life kite nie macam roda kan.. kejap kat atas.. kejap kat bawah..  lebey kurang.. kejap kite epy.. kejap kite sedey.. hmm..  hari ni aku  tekad tok deactve fb aka muka buku aku.. bukan ape.. tah la.. bagai tersentap pun ade.. tp.. haiz.. susah2.. saya awak.. hmm.. tak pe lah.. maybe nie yang terbaek kan.. aku pun da malas nak fikir.. ade.. ade la.. law tak de.. nak wat macam ne..  biar la sume nie jadi ikut pe yang dye nak..:) bak kate aku.. just let it be ( actlly bukan ayat aku pun.. nie ayat someone aka ex aku.. hee~ yang taw jerk taw :p ) key la.. aku pun da penat naep + batuk n muntah2 lagi.. kalau dulu mybe aku eppy bile dye nasihatkan itu ini.. tapi sekarang.. benda uh da tak ade ape.. lagi2 lepas pe yang da diPM kan tadi.. hahaha.. tak pe la.. aku pun da besa.. taw jage kesihatan aku.. law sihat2 pun n da tertulis mati ko ari ni.. mati jugakkan.. hee~ key la.. thanx sebab suke bukak mate besa2 n bce coretan aku yang tak seberapa nie.. key.. -END-

mood : layan lagu jejiwang =))

No comments:

Post a Comment

:: nuffnang ::