Blogger Layouts

:: hati munge2 ah! =) ::



Sakit tapi tetap eppy..

kenapa aq naep macam tu?? Sebab nye tadi dapat text dari si dye..:) nk record nie..:”> 

21:59 – jangan lupe mam ubat & tido awai key.. mate uh demah ngan ais.. (actually kan.. demah uh ape?? Seyes aku tataw..:D sambung balik..)  makan pun jangan lupe.. law tak karang kena marah! (hekhek.. care lagi kt wa.. wa taw lu bce blog wa..:p wa hargai sangat2..)

even text macam uh pun .. aku da eppy.. bukan ape.. sekurang2 nye aku taw dye still care kat aku..:”> oucchh~ segan lak tetibe.. hahah.. ah syial la nan perasaan uh.. aku dulik pe ! hahah..

actually kan start sem nie macam jadi.. bukan dengan lect.. tapi dengan memb.. actually dari sem lepas lagi.. ingat kan sem nie da 0 – 0 la.. sebab kitaorang da deal  pas nie 0 – 0.. tapi x sangkak lak dye ungkit balik haiz.. dasar 3 beradiq.. korang uh yang hipokrit.. nak cop tittle uh kat kitaorang lak.. hakktttuuuiihhhh la weyh!  Ikot kan dalam group kitaorang nie ade 7 orang la.. ( aku, iqa, nisha, amy, + 3beradiq uh .. amir, nabil & putry ) tapi skunk da berpecah sebab kan status si nabil aka songsang nie kat fb.. kunun kitaorang tataw r post uh tok memb kitaorang si nisha uh.. ishh~ semak la.. dasar bertalam – tilam muke uh.. da la carut2 kitaorang nie.. pas uh esok nye ley lak wat cam tak de pape jadi.. oi! Dak buduh & dak kecik jerk yang ley diperbuduhkan macam tu.. nan kitaorang nk buduhkan macam uh?? Harapan la weyh! Esok settle sume.. pas uh memasing wat hal sendiri2.. aku pk nie last sem jerk weyh.. & hope tak de pape jadik.. tak sangke lak ley jadi macam ni.. ish! Dasar buduh sombong! Pangai cam budak2! Ah~ persetan ah sume uh.. semak! Layan novel + dengar lagu ag bagus.. :D

btw~ thanx 4 ur text.. lu uh pun jage kesihatan.. nasihat wa pandai.. diri lu sendiri tak sihat2 lagi.. haiz.. ape pun tak bley.. okey r.. wa da penat naep..:”> jumpe laen hari..:D

p/s : lu jage kesihatan + jangan lupe makan + ubat jangan tinggal + peliss ah pegi klinik !

mood : hati tengah munge2.. hope malam nie ley tidow lena..:”> =))

2 comments:

:: nuffnang ::